söndag 22 januari 2012

mötet och samtal & häst avklarat!

I onsdags hade vi mötet med Monica, som är en utav gårdsägarna. Jag kan inte skriva ut allt vad vi kom fram till här, för då skulle man läsa natten lång. Men de viktigaste punkterna är att vi kommer få använda oss av två boxar i tävlingsladan utan kostnader, vilkoret är att vi ska virkona boxarna själva. SUPERTACK MONICA! :D

Vi kommer få tillgång till domartornet och få låna myggan till Niklas som jag kommer ha ansvaret för och vi kommer även att få utöka våra två parkeringsvakter till fyra.

Efter mötet ringde jag Niklas och berättade då lite av vad vi gått igenom på mötet, och frågade om han var intresserad av att rida en okänd häst och det var han väldigt gärna :) Ägarna tycker det ska bli jättespännande att se Niklas på deras häst. Det enda jag kan avslöja är att han ridit en bror till den här hästen, men inget mer!

Nu har vi lite småsaker kvar att fixa, bl.a. att få ut flygbladen så mycket och så fort som möjligt :) Jag stannade även kvar på infomötet för sökande nior i torsdags för att berätta om clinicen och hade då tryckt upp en del papper och det var jättemånga som försvann, extra kul! :)


// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar